Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

13 Ocak 2010 Çarşamba

kafam keşke bukadar karmakarışık olmasaydı....okadar gürültü var ki...ve ben hiçbirine tahammül edemiyorum...tek duymak istediğim beni rahatlatıcak,çoşturacak,hüzünlendirecek yada sakinleştirecek müzik..sadece notaların sesi...evet sadece bu..buaralar tiyatro oyunu da izleyemiyorum..keşke yurt dışında yaşasaydım yada oraya gidebilseydim..artık farklı bişiyler izlemek istiyorum...bizim oyunlarımızdan bıktım...hala aynı yerdeyiz..hala aynı sıkıcı oyunlar...ah keşke imkanımız olsa...gerçekten sıkıldım..içi geçmiş olan oyunlardan...doğru düzgün müzikal bile yokk..o yok bu yokk..yapan yok.....hadi zaman geç biran önce..geç de yeniler gelsin,yeni oyunlar yazılsın...değişik kafalar,vizyonu olan insanlar yönetsin ve sahnelesin....dar kafalı,egosu olan,tiyatro sahnesini babasının malıymış gibi zapdetmiş olan insanlar gitsin memur olsun veznede falan çalışsın...bu işi sanatı,başkalarına bıraksın...bitsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder