Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

11 Ekim 2009 Pazar

yüz,100,yüzmek,derisini yüzmek...............






insanın kaç yüzü olabilir?ben varım,ruhum var,yüzüm var,yüzsüzlüğüm bide ikiyüzlülüğüm var..insanın çeşit çeşit yüzü olsa,hergün başka başka taksa onları,ayırd edebilirmisiniz birini diğerinden...bilmem ,ben ederim..maskeler,renk renk,çeşit çeşit,allı,pullu,soylu,soysuz,asil,mutlu,mutsuz,çılgın,duru.........hergün birini takıyor,fırlıyor sokaklara,içindeki öfke,kızgınlık,acı,yanlızlık hiçbiri yansımıyor yüzüne..maskenin altında ne var,kim var?bilmek istermisin? bugün hesaplaştı kendinle,ilkdefa onu maskelerinden arınmış,şeffaflaşmış olarak gördüm okadar saydamdıki bir tarafından bakınca sanki diğer tarafını görebilirdiniz,içinden geçebilirdiniz...beni görmedi ,bende ona hiç yaklaşmadım,sınırı geçmedim,sadece izledim..vicdan muhasebesi hiçbir hesaba benzemezdi,hiçbir aritmetiği yoktu,ne toplar neçıkarır nede çarpardınız,uyduramazdınız sayılara,işaretlere...iki elin arasına başını alan insanlar vardırya bu duruş en kötü en zor anların ifadesidir,oda bu haliyle dondu kaldı,ona yardım edemezdim,ben görünmezdim,isteseydim belki olurdu ama neyse....aynaya baktı sonra uzaktan yaklaşmaya başladı yavaş yavaş,plansız yapılan eylemlerdi bunlar....kendini gördü sonra öyle bir gördüki korktu aynadaki görüntüsünden...sadece kendisiydi ordaki dupduru öylece ona bakan...maskesi yoktu,çıplak gibi hissetti kendini,midesi bulanıyor,başı dönüyordu,daha önce hiç hissetmediği bir acıydı bu..yere düştü,yığıldı,cenin pozisyonu aldı küçüldükçe küçüldü,nokta kadar oldu........ben senin nefesinim ben senim demek istedim küçük noktaya ama konuşamazdım onunla bu yasaktı...şimdi başka öyküler yaşamalıydı küçük nokta başka bambaşka.......



sağırım,dilsizim,yüzgeçsizim,nefessizim,anlamsızım,yanlızım...ben küçük bir balığım...çirkin bir balık,sahibsizim...bu koskocaman okyanusun içinde kaybolmak istiyorum(gülüyorum bu fikre)yada oltanın birine yakalanmak...şu geçen sürüye bak hep birlikte yüzüyorlar. gayret etsem benimde böyle bir sürüm olabilirmi?küçük balık ben senin nefesinim ha gayret,iste yeterki sakın pes etme bütün bir okyanus kadar olabilirsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder