Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

4 Ocak 2010 Pazartesi

hayalim...

hiç hayal etmemiştim mavi gözleri olan bir sevgilimin olucağını..hep mavi gözlerimin olmasını hayal etmiştim aslında..deli gibi istemiştim..birsürü rüya görmüştüm üstelik bununla ilgili..rüyamda bin tane gözüm varmış hepsi rengarenkmiş ama ben sadece mavi olsun istiyorum parlak,derin,buğulu...sonra unuttum sanırım..yada kendi gözlerimi bana sevdiren biri çıktı karşıma..badem göz dedi bana.eşşek gözlü bile dedi..gerçekten aklımın ucundan bile geçmezdi gözleri bukadar manalı bir sevgilim olucağını..o gözleri görebilmek,yakınından bakabilmek,saatlerce mavinin birsürü tonunda yüzebilmek hayal değilde nedir?yada mucize....
neyse nazar değdirmeyelim yeryüzünde bir eşi benzeri olmayan gözlere sahip sevgilime..o gözlerki ne renk olurlarsa olsunlar,onlar öyle bir bakıyorlarki içimden yüzlerce kez şükrediyorum varlığına.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder