Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

1 Ekim 2009 Perşembe

gerçeğe ve düşlere yolculuk yapmak ...



gitmek istiyorum dedi.sonra kalsaydın dedim..yapamam dedi..gitmeliyim..nereye dedim?bilmiyorum.
Kendini kuş sanıyomuş,kuşlarıda insan hep bana bağırıyolar diyor,korkuyorum..hayalin varmı dedim..uçmak dedi..ama sen kuşsun dedim uçabilirsin..uçamam dedi korkuyorum, zaten kanatlarım eksik havalanamam...ya o insanlar dedim neden sana bağırıyorlar?kalk diyorlar bana gitmemi istiyorlar ama gidemem...insanmıydı,kuşmuydu,cücemiydi,yaratıkmıydı,cinmiydi,şekilli şekilsiz yamuk yumuk bişiydi....üşüdüm ve canım onu öylece bırakmak istedi,oradan asla ayrılamıyacağını bilerek..kuşmuş,kanadı kırıkmış uçamazmış,adım dahi atamazmış..ben gittim çünkü üşümüştüm..sonrada bi haber duydum orada ölmüş...aslında sapasağlamdı ,hiçbişeyi yoktu dediler..dağ gibi adammış..bi adım dedim bi adım atsaydı,önce yürücekti,takılıp düşücekti belki ama sonra uçucaktı..yapamadı uçamadığı için öldü dedim..kimse anlamadı açlıktan donarak ölmüş o dediler...hayır dedim o kuştu ve uçamadı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder