Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

11 Ekim 2009 Pazar

kolajlarım...

insan psikolojisi,delilik,dibe vuruş,çöküş,varsayımlar,yok oluşlar,hayaller,gerçekler,düşünceler..... insan garip bir yaratık,herşeye okadar yakınki..bir adım geri gidiyor hayatı kararıyor,yada bir adım atıp hayatın çok başka bir yerinde duruyor...insan beyni herşeyi kendi kurguluyor,ne olmasını istiyorsa o oluyor..biliyorum beni yöneten düşüncelerim yada başkalarının iyi yada kötü düşünceleri...insan deliliğe yakın bir varlık o ince görünmez bir çizgi....burada kısa kısa kolaj şeklinde insana dair duyguları yazdım...yazmaya da devam edicem belki ilerde yazdıklarıma kendi çektiğim fotoğraflar da eşlik eder...şimdi bir yolculukdayız sadece tımarhane yolculuğunda..kim akıllı kim deli?bilmiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder