Hakkımda

Fotoğrafım
İçinden geldiği yöne gitmek , düşünmeden yazmak hiç kolay değildir.. İçinden geçenlerin şerefine...

12 Eylül 2011 Pazartesi

doğdum bugün...

merhaba blogum..uzun zamandır hiçbirşey yazmamışım buraya..aslında çoktandır kağıtlara yazdıklarımı sana eklemek aklımdan geçiyordu ama nedense kağıt ve kalemle olan sıkı fıkı ve dostane ilişkim birtürlü sana geçmiyor...birkaç gün önce eski yazdığım yazıları karıştırdım eski,püskü defterlerimden..ondört yaşıma girdiğim gün birşeyler yazmışım..ne gariptirki ozaman da yeni yaşımdan dolayı içim burukmuş..ben de böyle birşey var sanırım yeni olan hiçbirşeye kolay kolay ısınamıyorum..bugün de yirmi yedi yaşıma girdim ve aynı şeyleri hissediyorum..fakat bazı şeyler çok değişti..en önemlisi ben büyüdüm,kazık kadar kız oldum:) sevdiğim insanlar,yaptığım işler,sevdiğim işler,hayat herşey zamanla değişiyor,gelişiyor ve büyüyor...yeni ömürler,yeni yaşlar bize mutluluk getirsin,bize güç versin..herzaman çoğalarak,yenilenerek,günden güne büyümek dileğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder